Materiál pro učebnice Project 1,2,3,4,5, tedy všechny ročníky.

Odkaz, kde jsou k dispozici nahrávky k jednotlivým dílům učebnice Project 4th edition (vždy u příslušné lekce daného dílu v sekci Audio):

https://elt.oup.com/student/project/?cc=gb&selLanguage=en

Další materiály na odkazu Základní škola - dokumenty

Milí sedmáci a osmáci, 

doufám, že ta matematika byla v pohodě a výsledky jste si zkontrolovali. V nejbližších dnech vám pošlu další práci. Nesmíme ale zanedbávat ani jazyky, takže pár úkolů následuje:
        Anglický jazyk  7 : učebnice str. 65 -  The USA - celý text přeložíte do ČJ, překlad napíšete do školního sešitu. Otázky ze cvičení 1 na téže straně zodpovíte písemně celými větami, samozřejmě anglicky.. Cvičení 2 zpracujete tak, že věty opíšete a doplníte správné řešení (Např.   The fourth largest country in the world is the USA). Obě cvičení vypracujete taktéž do školního sešitu. Jinak si opakujte přídavná jména ze seznamu včetně stupňování a mrkněte také na nepravidelná slovesa, učte se i třetí tvary, pokud je ještě neumíte. 
       Anglický jazyk  8 : učebnice str. 56 - Ambitions - přeložíte si do ČJ  oba texty, překlady napíšete do školního sešitu  (pokud už náhodou máte první text přeložený, tím lépe pro vás). Dále si vypíšete do slovníčku slovíčka z druhého textu o Brettovi. Na str. 58 si přečtěte a přeložte komiks, není nutno psát. Ze str. 59 ale vypracujte cv. 2 do školního sešitu, napište celé věty ( Např.  Sweet Sue hasn ´t flown in a balloon.). Průběžně si opakujte všechna pravidelná i nepravidelná slovesa, jakmile se znovu sejdeme, bude se intenzivně zkoušet!
       Německý jazyk  8 : vypracujete si malý projekt na téma "Meine Familie". Představuji si to tak, že si připravíte krátké povídání o třech členech své širší rodiny (možno tedy i prarodiče, strejdy, tety, sestřenice, bratrance atd.) Každé vybrané osobě věnujete cca 6 až 8 krátkých vět  v přítomném čase, pokud možno s různými slovesy, aby to nebylo samé "ist, ist, ist". Ke každé osobě si připravíte také jedno foto, budete umět říct, co ten člověk na obrázku dělá a kde je. Až se sejdeme, ukážete mi hrubou verzi, opravíme větší chyby a pak si připravíte verzi finální. Jinak si opakujte "zkoušecí" věci a naučte se pořádně i přivlastňovací zájmena, ten poslední testík tedy nic moc....
       Tak se zatím opatrujte a také něco učte,    zdraví  Petr Němec
P. S. Od těch nových mailů zatím nemáme přihlašovací data, takže stále kontaktujte ten naposledy uvedený, pokud nutno.

Materiály z matematiky pro 6. ročník - Základní škola-dokumenty